”Minun Sonera” ei ole minun Sonerani!

Ensinnäkin tuohon 2:n sanan mainoslauseeseen upotetun törkeän ja harkitun kielivirheen vuoksi,  josta Telia-Sonera on maksanut paljon fyffeä mainostoimistolle ja sen valopäiselle tiimille.

Minun ainoaa äidinkieltäni en voi sallia kenenkään näin brutaalisti pahoinpidellä. (Samasta syystä Sampo Pankki ei ole minun pankkini. Sampo-pankki voisi olla, mutta sen nimistä pankkia ei ole olemassa.)

Toisekseen siksi, että vieläkään en unohda niitä miljardeja, jotka VEB Sonera hässi taivaan tuuliin Saksan umts-kaupoissa. Kun yhtiö oli silloisen liikenneministerin Olli-Pekka Heinosen (kok) tiukassa poliittisessa ohjauksessa.

Rangaistuksena ohjausvirheestään hänet nimitettiin YLE:n johtajistoon. Sittemmin hän on kiusannut Suomen kansaa äskeisellä digisotkulla. Millähän perusteella kokoomusta sanotaan vieläkin kykypuolueeksi, kysyn vaan?

0 Responses to “”Minun Sonera” ei ole minun Sonerani!”



  1. Jätä kommentti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s





