Meemi:7 tiedonjyvää itsestäni

1. Tämä on ihan eka kerta, kun osallistun Blogistanin meemi-kierrätykseen. Ehkä aihe – minä itse – on niin houkutteleva? Oli miten oli, kiitos Tuulille haasteesta!

2. Luonteeltani olen optimistinen. Vihaan kiirettä ja rauhallisena  laiskurina luotan siihen, että ”kyllä asiat hoituu. Onhan ne aina ennenkin järjestyneet.”

3. Olen uutisfriikki.Netti onkin minulle korvaamaton  ja milloinkaan ehtymätön aarreaitta tässä suhteessa.

4. Olen edelleenkin, 19  avioliittovuoden jälkeen tulisesti rakastunut Teh Vaimoon. Pätee myös päinvastoin. Astrologiafriikeille kerrottakoon, että minä olen vaaka, Hän Kauris.

5. Toisin kuin lajitoverini keskiäkäiset miehet en tykkää autolla ajamisesta.

6. Sen sijaan tykkään 70-luvun englantilaisesta progesta.

7. Lempparikirjailijani on Kilgore Trout.

0 Responses to “Meemi:7 tiedonjyvää itsestäni”



  1. Jätä kommentti

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s





